تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1403 - 16:24
کد خبر : 128756

قاب خالی رئیس جمهور در استان گیلان

قاب خالی رئیس جمهور در استان گیلان
حدود دو ماه از پیروزی آقای دکتر پزشکیان در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری می‌گذرد و ایشان بعد از مراسم تنفیذ و تحلیف رسما به‌عنوان چهاردهمین رئیس جمهور شروع به کار کرده‌اند.

اختصاصی جارستان: حدود دو ماه از پیروزی آقای دکتر پزشکیان در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری می‌گذرد و ایشان بعد از مراسم تنفیذ و تحلیف رسما به‌عنوان چهاردهمین رئیس_جمهور شروع به کار کرده‌اند.

این در حالی است که در بسیاری از دستگاههای دولتی نشانی از تغییر احساس نشده و مدیران ارشد استان همچنان با دهن کجی از نصب تصویر رئیس جمهور استنکاف می‌کنند.

اکثر مدیران دولت قبل هنوز برکنار نشده‌اند و رییس جمهور پزشکیان مانند رئیس جمهور فقید رئیسی، در سخنانش نگفته است که تمام مدیران قبلی و بانیان وضع موجود باید تغییر کنند؛ بلکه با مناعت طبع و بزرگ‌منشی از دولت وفاق ملی صحبت می‌کند.

اما کسانی که بدنبال خالص‌ سازی در دولت قبل بودند و به تغییر تمام مدیران در تمام سطوح -از استاندار، فرماندار و بخشدار تا جابجایی کارمندان از پست سازمانی و تبعید به شهرستانهای دیگر-دست زده‌اند، درکی از این مرام و منش و هویت و اقتدار ملی نخواهند داشت و صرفا رنگ عوض خواهند کرد و وفاق ملی را در ظاهر با نفاق شخصی پیش خواهند برد.

اینان باید بدانند که مسیر وفاق مورد نظر رهبری و رئیس‌جمهور به خالص‌سازی قلوب نیازمند است که اهل نفاق از این موهبت بی‌بهره است و چشم ناظر و بیدار جامعه آنان را بزودی زیر ذره‌بین خواهد برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.